Pages

ජීවිතය

ජීවිතය

Friday, December 31, 2010

සුබ අලුත් අවුරුද්දක් !

ඕන්න 2010 අවුරුද්ද නිම වෙලා 2011 අවුරුද්ද ලබනවා.හැමෝම වාගේ සතුටින් ඇති කියල හිතනව මොකද ඉතින් අලුත් අවුරුද්දක්නෙ. නේද?ඒත් මේ අවුරුද්දට මට නම් ටිකක් බය හිතෙනවා මොකද උසස්‍ පෙළ විභාගෙ 2011 අවුරුද්දෙනෙ.බයයි කියල බෑ.ඒක ලියන්නම ඕනිනෙ.දැන්වත් ටිකක් වැඩිපුර පුටුව රත් කොරන්න ඕනි නැත්තම් ඉතින් සොරිම තමා. නැද්ද?ඒත් ඉතින් මේ වැඩත් එක්ක ඒකටත් වෙලාව හොයන් හරි අමාරුයි බං.ඒක නිසා කට්ටියටම සුබ පතන්න හිතුවා මේ වෙලාවෙ.

ඕන්න එහෙනම් ,blog ලියන කස්ටියටයි,ඒ ලියන ඒවා කියවන අයටයි,ඇතුළුව අනිත් හැමෝටම මම සුබ පතනවා ලැබුවා වූ මේ 2011 සුබ අලුත් අවුරුද්ද කිසිදු කරදරයක් නැතිව,දුකක් නැතිව,කරන වැඩ ඉතා හොදින් කරගෙන යන්නත්,රැකියා කටයුතු කරන අයට තව තව තනතුරු වැඩියෙන් හම්බෙන්නටත් තමාගේ අරමුණු සියල්ලක්ම හිතුවාටත් වඩා හොදින් සාර්ථක වෙන්නටත් මේ මම ප්‍රාර්ථනා කරනවා. ඔය හැමෝම වෙනුවෙන්. ඔන්න එහෙනම් මම ගියා.

ආ........... අමතක වුනා . විශේෂයෙන් සුබ පතනව මේ සැරේ උ/පෙළ ලියන අයට මොකද මමත් එක්කනෙ ලියන්නෙ.

ඕන්න දැන්නම් මම ගියා.

No comments:

Post a Comment

කස්ටියගේ වටිනා සිතුවලි වලින් බිදක් තබා යන්න.

ඔබ කැමතිද මෙම අඩවියට
ඔව්
නැත
Seriale online